Stellantis manterá o paro en Vigo, cando menos, até o 21 de marzo

A CUT non apoia, polo momento, a decisión de suprimir a quenda da fin de semana, alegando que  a empresa aínda non concretou cuestións como a presentación dun informe técnico que ampare esta decisión.
O grupo Stellantis (antiga PSA) ensambla en Vigo as baterías dos modelos eléctricos que se fabrican nas plantas españolas (Foto: Stellantis).
photo_camera A crise dos microchips está a provocar numerosas paradas na produción nos últimos meses (Foto: Stellantis).

A factoría viguesa do grupo automobilístico Stellantis anunciou que amplía o seu paro, cando menos, unha semana máis, polo que non renovará a súa actividade a vindeira segunda feira, 14 de marzo, como estaba previsto, senón que non volverá ao traballo até o 21 de marzo.

Así o notificou esta sexta feira a dirección da fábrica de Balaídos aos representantes dos traballadores, indicando que tanto o Sistema 1, onde se producen os Peugeot 301 e 2008 e o Citroën C-Elysée, e o Sistema 2, que ensambla as furgonetas de todas as marcas, estarán sen actividade unha semana máis. A previsión é que ambas as liñas de produción renoven o seu traballo a partir do 21 de marzo, na quenda das 6 horas da mañá.

Stellantis continúa así sufrindo a falta de aprovisionamento de determinados compoñentes. Á crise dos microchips, que afecta todo o sector automobilístico, sumóuselle a guerra en Ucraína, que tamén está a afectar a compañía, que nos últimos meses se viu obrigada a deter a súa produción en reiteradas ocasións.

Medidas sociais de acompañamento

Na reunión, a empresa e os sindicatos SIT-FSI, UXT E CCOO, que abranguen 84% da representación sindical, deron a súa conformidade para a aplicación dunha serie de medidas sociais de acompañamento como consecuencia da suspensión temporal do cuarto equipo do Sistema 1, anunciada hai uns días. Así, a empresa comprometeuse a respectar os contratos adquiridos cos traballadores.

Ademais, poderanse levar a cabo mudanzas de quenda a partir do próximo 20 de marzo para favorecer o proceso de formación das persoas e poder asignarlles actividade en canto sexa posíbel. Entre outras medidas, Stellantis e sindicatos acordaron que aquelas persoas cuxos contratos temporais finalicen sen cumprir un ano, terán unha incorporación "preferente" até as vacacións de verán.

Tamén se procurará avanzar e anticipar as renovaciones de contrato de traballadores da quenda de noite a quendas de día e buscaranse solucións para mobilidades daquelas persoas do cuarto equipo en situación de conciliación ou con dificultades de adaptación posto-persoa, priorizando a situación persoal de cada unha delas.

A CUT, en contra

Pola súa parte, a CUT enviou un comunicado explicando que a pesar de que esta sexta feira se deu por fechada a negociación para a cancelación da quenda de fin de semana no sistema 1 de Stellantis Vigo, desde a organización sindical non deron o visto e prace a este documento debido a que, ao seu xuízo, a empresa non despexou cuestións como a presentación dun informe técnico que ampare a decisión da compañía.

"Tampouco pode concretar se a fábrica finalmente vai parar tres ou dúas semanas no período vacacional de verán, que neste último caso só podería darse no caso de que existisen as quendas de fin de semana", indicou a CUT, polo que nunha asemblea con persoas afiliadas tomará a decisión definitiva de apoiar ou non a decisión da empresa.

Apoia Nós Diario

Se estás lendo de balde este xornal é grazas ás máis de 3.000 persoas subscritoras. A información independente ten un prezo. Apoia un xornalismo galego e sustentábel subscribíndote a Nós Diario ou facéndote mecenas.

comentarios