O que non se di: O teatro documental de Chévere

Chévere regresa aos escenarios cunha obra que volve romper coas expectativas. Hellen Keller: a muller marabilla??recunca no teatro documental pero, ao tempo, vai máis alá, interrogándose sobre as estratexias narrativas empregadas, pondo en cuestión o propio método de traballo, abrindo novos camiños para a relación co público. Historia e mentira, integración e marxinación, disidencia e sometemento aparecen nunha obra que se interroga sobre o que non se di e, sobre todo, por que non se di. Teatro en estado puro. 
Ángela Ibáñez, Patricia de Lorenzo e Chusa Pérez de Vallejo son as tres actrices que contan no escenario a historia de 'Helen Keller: a muller marabilla?' (Foto: Sabela Eiriz).
photo_camera Ángela Ibáñez, Patricia de Lorenzo e Chusa Pérez de Vallejo son as tres actrices que contan no escenario a historia de 'Helen Keller: a muller marabilla?' (Foto: Sabela Eiriz).
Mostrar a relación entre os acontecementos vistos en escena e as forzas activas na Historia. Así definía o dramaturgo alemán Erwin Piscator o teatro documental no seu seminal libro Das politische…
 
Debes estar rexistrado para ler este contido
star
Poderás rexistrarte co teu correo. É rápido e gratis.
Precisa axuda? Envíanos un correo electrónico a [email protected].
Máis en Reportaxes
Comentarios