Mais foi Woman who kill (2016), da estadounidense Ingrid Jungermann, a que xuntou máis distincións: ao Mellor Guión de Ópera Prima, á Mellor Banda Sonora, e ao mellor cartaz. O Percebe Mutante aos Mellores Efectos Especiais foi para Housewife (2017), do turco Can Evrenol.
Ao longo dos oito días de encontro, que remataron onte coa entrega de premios, os espectadores tamén puideron ver unha pequena escolma de clásicos do xénero baixo o título Homenaxe a Satán. A célebre O Día da Besta (1995), de Álex de la Iglesia; o clásico de culto sobre o paganismo The wicker man (Robin Hardy, 1973), ou un repaso ao mito da contracultura satánica Kenneth Anger foron algunhas das obras proxectadas.
Especializado en "cinema fantástico, de terror e ciencia ficción", o FKM completou o seu programa con mesas redondas -unha delas arredor das meigas e as bruxas-, clases maxistrais, exposicións ou sesións infantís.