A campaña #porminnonvaiquedar chama a se facer asinante do semanario Sermos Galiza

Manuel Rivas, María Reimóndez ou Federico Pérez apoian o proxecto xornalístico.

campaña
photo_camera campaña

Facianas moi recoñecíbeis no noso país sumáronse á campaña #porminnonvaiquedar. Unha iniciativa impulsada por Sermos Galiza que visa dar a coñecer o proxecto e animar a cidadanía a se subscribir ao semanario en papel. 

Co gallo do Culturgal, Sermos Galiza puxo en andamento máis unha campaña de comunicación encamiñada a difundir o semanario en papel. Após máis de dous anos na rede e nos quiosques o proxecto xornalístico rodeouse de persoas ben coñecidas no país que animan --coa súa imaxe-- a se subscribir ao semanario en papel. 

A iniciativa, que leva por lema #porminnonvaiquedar empraza a comunidade leitora a se sumar á Comunidade Sermos e alongar o número de persoas que compoñen e apostan neste proxecto xornalístico crítico e centrado en Galiza. 

Porén, non só persoas famosas apoiaron Sermos Galiza no Culturgal; tamén ducias de persoas de menor proxección pública que len Sermos Galiza habitualmente. Todas elas quixeron respaldar e promover o único semanario impreso en lingua galega. 

E é que só através do compromiso que supón a subscrición Sermos Galiza pode consolidarse e afortalar a súa introdución social.Eis máis unha razón para se comprometer cun proxecto xornalístico que "como as abellas", apuntou David Ribas deseñador da campaña, "é preciso para que Galiza exista". 

Máis en COMUNIDADE SERMOS
Comentarios