Análise

Adorno e identidade

Aurelia Balseiro é museóloga e directora do Museo Provincial de Lugo.
'Gálata moribundo' –e detalle do torques–, copia romana en mármore dunha obra grega do s. III a. C. exhibida nos Museos Capitolinos. (Foto: Jean-Pol Grandmont / Jastrow)
photo_camera 'Gálata moribundo' –e detalle do torques–, copia romana en mármore dunha obra grega do s. III a. C. exhibida nos Museos Capitolinos. (Foto: Jean-Pol Grandmont / Jastrow)
Antes da globalización, a vestimenta e os adornos diferenciaban desde a prehistoria uns grupos humanos doutros, cada cultura tiña uns característicos tocados, roupa, xoias e un xeito de dispoñelos…
 
Debes estar rexistrado para ler este contido
star
Poderás rexistrarte co teu correo. É rápido e gratis.
Precisa axuda? Envíanos un correo electrónico a [email protected].
Máis en MEMORIA E HISTORIA
Comentarios