Mentres o volcán de La Palma segue activo, o empresariado da illa pensa solucións para que os negocios e, en consecuencia a economía, non se resintan aínda máis.
Entre outras propostas, xurdiu unha iniciativa moi orixinal para que o froito máis coñecido do arquipélago das Canarias continúe a chegar aos mercados e conte co favor das e dos consumidores.
Así, vai chegar a tendas e supermercados unha edición limitada de plátanos "do volcán".
A Asociación de Organizacións de Produtores de Plátanos de Canarias (Asprocan) optou por lanzar unha serie especial da etiqueta que tradicionalmente distingue o Plátano de Canarias que inclúe unha fotografía da lava, na erupción volcánica de La Palma.
O colectivo anunciou que este distintivo vai estar dispoñíbel até que continúen rexistrándose danos nas plantacións por mor do volcán, pois esas deixan marcas no froito.
O pequeno selo inclúe o aviso "do volcán" para aclarar que o motivo dos danos estéticos na monda é o volcán, de maneira que a xente non pense que se descoidou a produción por outros motivos e rexeite a compra.
Segundo concretou un medio local, o distinto efecto estético é a consecuencia da cinza que sae de Cumbre Vieja. A finalidade é garantir que os plátanos son perfectamente aptos para o consumo malia o deterioro exterior.Esta sorte de publicidade súmase á iniciativa solidaria que Plátano de Canarias chamou 'Un plátano por La Palma'.