O 26% do ingresado por Audasa vira en beneficios
07 de outubro de 2021 (06:31 h.)
As dúbidas sobre as prórrogas da concesión e o prezo das portaxes da AP-9 pairan desde hai décadas. A comezos de 2004, o Tribunal de Contas cuestionou a exención de impostos á empresa concesionaria e en 2020 o Consello Consultivo advertiu de “quebrantos á legalidade” no convenio asinado en 2011 entre a Autoestrada do Atlántico (Audasa) e o Estado español. Na mesma liña, o pasado 24 de setembro a Comisión Europea considerou ilegal a prórroga de explotación aprobada polo Goberno de Aznar en 2004, denunciando o 30 de setembro a Comisión Galega da Competencia novas irregularidades.
Debes estar rexistrado para ler este contido
Se xa tes unha conta, inicia sesión
star
Poderás rexistrarte co teu correo. É rápido e gratis.
Precisa axuda? Envíanos un correo electrónico a subscricion@nosdiario.gal.