Os sindicatos interpelarán directamente a Feixoo para desbloquear a negociación sobre a redución do horario lectivo

Os sindicatos de profesorado interpelarán directamente o presidente da Xunta, Alberto Núñez Feixoo, para instalo a recapacitar sobre os recortes no sistema educativo e a rectificar nas medidas de austeridade tomadas durante a crise, empezando pola redución do horario lectivo en Primaria e Secundaria.

Representantes destas organizacións protestaron esta terza feira ante as portas da Escola Galega de Administración Pública (EGAP) con motivo da celebración da mesa sectorial do ensino, entre CIG-Ensino, CC.OO. Ensino, FeSP-UXT e ANPE-Galicia e a Consellería de Educación.

Concentrados nas escaleiras de acceso ao inmoble, os portavoces destas entidades estiveron acompañados de representantes de CSIF e STEG, portando unha faixa na que se lía Recuperemos o noso horario. En concreto, demandan pasar de 20 horas a 18 en secundaria e de 25 a 21 en primaria, como estivo vixente con anterioridade ao cambio implantado pola Xunta en 2011 e o Goberno de Mariano Raxoi en 2012.

Os portavoces sindicais apelaron directamente ao presidente Feijóo para instarlle a dar marcha atrás nestas medidas, do mesmo xeito que están a facer outros territorios, e recoñecéronlle que a Xunta "acerta cando rectifica", referíndose aos casos recentes da reapertura do paritorio de Verín ou o rexeitamento á Mina de Touro.

A pesar diso, criticaron que as e os representantes de Educación presentes na mesa sectorial deste martes negáronse de novo a abrir unha vía de negociación respecto diso, polo que os sindicatos decidiron despregar a pancarta tamén na propia sala de reunión.

Os sindicatos avanzaron, respecto diso, que interpelarán "directamente" ao presidente da Xunta para tentar desbloquear o diálogo sobre o horario lectivo e reiteraron que continuarán coas súas reivindicacións ata conseguir recuperar este dereito.

As organizacións defenderon que este cambio horario permitiría, de facto, mellorar a atención ao alumnado e realizar un incremento nos cadros de persoal para realizar desdobres, mellorar as titorías, a atención á diversidade e a redución do cociente de estudante por aula.