mércores 08.04.2020

Ryanair e Imserso poñen trabas á devolución do diñeiro

As axencias de viaxe recomendan modificar as datas dos billetes antes de solicitar a súa devolución para non causar máis danos ao sector turístico.
Unha pasaxeira agarda para facturar nun voo de Ryanair (Ricardo Rubio).
Unha pasaxeira agarda para facturar nun voo de Ryanair (Ricardo Rubio).

Recuperar os cartos investidos na compra de billetes está a se converter nunha odisea para moitas persoas. Segundo fontes consultadas por Nós Diario, compañías como Ryanair están a poñer moitas trabas ás clientas que optan polo reembolso dos billetes e non por escoller outra data para realizaren a viaxe. 

Unha das prexudicadas explica que moitas das persoas que optan polo reembolso están a ser redirixidas á páxina principal da compañía aérea, onde só teñen a opción de mudar as datas dos voos, sen pagar taxas, pero si a diferenza do prezo do billete, se houbese.

Ante esta situación, son varias as persoas que acudiron a entidades de consumidores como Facua ou a OCU para tratar de recuperar ese diñeiro antes de que se chegue a data de efecto dos billetes, momento no cal xa non poderán reclamar. Como apuntan, as liñas telefónicas de atención ao cliente están saturadas e tampouco ofrecen alternativas que non sexa a de cambiar o billete. 

Tamén no Imserso

No caso das viaxes do Imserso, a reclamación dos cartos tamén está a dar problemas. Hai varias excursións que tiveron que regresar á Galiza antes de tempo, en autobuses, sen as suficientes medidas de seguridade, segundo denuncian as persoas usuarias, e agora tampouco poden recuperar parte dos seus cartos porque as concesionarias destes servizos exíxenlles presentar a documentación orixinal da viaxe, algo que en moitos casos non é sinxelo de obter, xa que moitas destas viaxes teñen lugar a través de códigos e localizadores, como explican desde as axencias de viaxe.

Precisamente, Cesar Gutiérrez, presidente da Federación Empresarial de Asociacións Territoriais de Axencias de Viaxes (Fetave), sinalou que para o sector é "fundamental" que se opte por adiar as viaxes para salvar o turismo, que ve practicamente parada a súa actividade polo coronavirus.

comentarios