Na súa conta de twitter o Banco Sabadell respondeu un chío da Mesa pola Normalización Lingüística en que a entidade galega denunciaba o feito acontecido. O banco pediu nese chío desculpas e confirmou que “o cliente foi finalmente contactado en galego para xestionar a súa petición” e engadiu que “facemos extensivas as nosas desculpas pola confusión”.
O banco pediu desculpas e confirmou que “o cliente foi finalmente contactado en galego para xestionar a súa petición"
A Mesa foi quen denunciou este feito de vulneración dos dereitos lingüísticos, e sinalaba esta mañá que a conduta do Sabadell puña de manifesto que o banco aceptaba calquera outra lingua oficial do Estado e varias linguas doutros países, pero non o galego.
O Banco Sabadell é unha das poucas entidades que permitían empregar a lingua galega, tanto na súa web como nas aplicacións móbiles e nos caixeiros, lembrou A Mesa, apuntando ao ‘Informe sobre o uso do galego nas entidades bancarias’.
Segundo o Informe da Mesa, ningún banco garante o dereito da poboación galega a usar a súa lingua e unicamente 4 das 14 "entidades financeiras colaboradoras" ás que as persoas usuarias deben acudir para realizar determinados trámites como obrigatorios e necesarios como o pagamento de taxas universitarias, sancións administrativas, diversas taxas por servizos públicos administrativos ou venda de bens, entre outros, ofrecen servizos web en galego.
"Os poderes públicos galegos teñen a obriga de garantir o dereito a usar do galego, por iso, han de promulgarse medidas legais para a igualdade real e efectiva da nosa lingua como a proposición de lei, por iniciativa lexislativa popular de Medidas para a garantía dos dereitos lingüisticos no ámbito socioeconómico que presentou no Parlamento de Galiza en 2017 a Mesa pola Normalización Lingüística.
Boas tardes. Confirmámosvos que o cliente foi finalmente contactado en galego para xestionar a súa petición. Facemos extensivas nosas desculpas pola confusión.
— Sabadell Help (@Sabadell_Help) 10 de xuño de 2019
^Iris