O Alvia sinistrado en Angrois non levaba freos nunha das rodas

Así o sinala un informe pericial no que se observan outras sete carencias.

Alvia

Aparecen novos dados técnicos sobre o sinistro ferroviario de Angrois. No decorrer da investigación xudicial un novo informe pericial salienta irregularidades que poderían ter a ver co accidente. 

Neste senso, o documento presentado polo enxeñeiro industrial José Manuel Lamela e que recolle esta sexta feira o xornal La Voz de Galicia, apunta que o Alvia carecía de freos nunha das oito rodas do comboio. No concreto, a roda dereita do terceiro eixo da máquina. Un feito, sinala, que tería reducido a capacidade de freado as prestacións do tren. 

O enxeñeiro aclara no seu informe que a ausencia das zapatas "non se considera consecuencia do descarrilamento" senón debido a unha "fixación incorrecta" das mesmas durante as tarefas de mantemento. 

O xuíz instrutor exixe a Renfe que remita a información que lle foi solicitada hai 8 meses nun prazo de 15 días e apercebe por "desobediencia" a empresa pública

Así as cousas, determinar o grao de implicación desta carencia nas consecuencias do sinistro fica pendente de ser esclarecido por un outro estudo que está a elaborar o Centro de investigación en tecnoloxías ferroviarias (CITEF) pertencente á Universidade Politécnica de Madrid. Ora ben, só unha das 44 rodas do Alvia se atopaba nesta situación, segunto do enxeñeiro Lamela. 

Porén, o informe tamén salienta outras sete carencias como "resultado das actividades de mantemento" do comboio que, no entanto, non terían a ver nen no seu conxunto nen por separado co descarrilamento do 24 de xullo de 2013. 

No marco da instrución do caso esta semana tamén foi remitido a Renfe un "apercebemento por desobediencia". O xuíz reprendeu a entidade por non ter presentado aínda a documentación que lle foi solicitada hai 8 meses. Neste senso, outorga un prazo de 15 días para que sexa achegada por parte da empresa pública responsábel da xestión ferroviaria. 

Comentarios