Cada reforma educativa foi recortando a importancia da filosofía no currículo escolar. Recorte tras recorte, o momento crítico chegou coa LOMCE, a tan polémica lei impulsada polo PP, que reduciu de maneira substancial a presenza desta materia. Até o de entón, a ESO e Bacharelato contaban con Filosofía, Historia da Filosofía e Valores Éticos. Das tres, só a primeira ficou como obrigatoria en 1º de Bacharelato.
“Que importancia ten a filosofía a día de hoxe? É como se me preguntas se necesitamos pensar”, salienta, en declaracións a Sermos Galiza, Carme Adán, catedrática de Filosofía e profesora nun instituto de Vigo, “a filosofía dá ferramentas que axudan a ter criterio propio e isto é fundamental vendo o complexa que é a realidade”. “Nun mundo tan complexo é cando máis necesitamos cuestionar os feitos, debatelos...”, insiste.
[Podes ler a información íntegra no Sermos Galiza 260, á venda na loxa e nos quiosques habituais]