O documento recolle modificacións á hora de estabelecer os criterios de avaliación e promoción en Primaria, Secundaria e Bacharelato, que quedan en mans das Administracións territoriais e dos centros.
A avaliación, sinala o texto, será global e non polo número de materias suspensas: "A repetición considerarase unha medida de carácter excepcional que se adoptará, en todo caso, de maneira colexiada polo equipo docente en función da evolución académica do estudante, globalmente considerada".
Segundo a actual Lei de Educación, o alumnado terá que repetir curso se obtivese suspenso en tres ou máis materias, ou se as materias con cualificación negativa fosen Lingua Castelá e Literatura e Matemáticas de forma simultánea.
O real decreto recolle ademais a excepcionalidade da contratación de persoal interino sen mestrado, a habilitación para adaptar currículos, avaliación e promoción en diferentes etapas ou condicións para a realización das prácticas en empresas en Formación Profesional (FP) e outras ensinanzas.
A Consellaría de Educación avanzou a semana pasada que para "casos puntuais" na que se precisen docentes sen o mestrado de profesorado, deseñará unha formación pedagóxica.
Os sindicatos levan semanas reclamando a convocatoria, da Mesa Sectorial de Educación para debater como se desenvolve esta normativa para acomodala á lexislación galega.