Por que o franquismo fomentou o 'folclore'?

A Galiza era exótica. Fermosa. Doce. Traballadora. Humilde e agradecida. Submisa. Atrasada. Pobre. Unha Arcadia sen conflito, detida no tempo, que precisaba ser colonizada para levala ao progreso. Á civilización. Así era, segundo a investigadora Beatriz Busto, autora do ensaio Um país a la gallega (Através), a imaxe do país que o franquismo proxectaba a través do NO-DO. Unha construción da subalternidade que, segundo esta antropóloga, chegou aos nosos días, atravesando a publicidade, o cinema, a política ou, mesmo, os nosos corpos. 
Franco, preparando unha intervención para o NO-DO.
photo_camera Franco, preparando unha intervención para o NO-DO.
A relación do franquismo coas identidades culturais subestatais non se reduciu ao marco represión/resistencia. O réxime deixou, como outros fascismos, unha certa marxe para a diversidade cultural e…
 
Debes estar rexistrado para ler este contido
star
Poderás rexistrarte co teu correo. É rápido e gratis.
Precisa axuda? Envíanos un correo electrónico a [email protected].
Máis en Reportaxes
Comentarios