sábado 04.04.2020

Allianz pide desculpas: “Temos un profundo respecto polos dereitos lingüísticos da cidadanía galega”

A aseguradora pide perdón polo “erro” na resposta a un avogado que pedía información en galego. O caso foi denunciado pola Mesa.

Allianz pide desculpas: “Temos un profundo respecto polos dereitos lingüísticos da cidadanía galega”

Allianz quérese desculpar polo erro na resposta enviada o pasado 19 de novembro. A compañía mantén un profundo respecto por todas as realidades lingüísticas e históricas e polos dereitos lingüísticos da cidadanía galega. Allianz é unha empresa onde a diversidade e o respecto polas culturas e linguas vívese no día a día na convivencia dos seus empregados de 70 nacións e diferentes linguas”.

Esta é a resposta que deu a aseguradora Allianz despois da polémica xurdida pola súa resposta a un avogado que solicitara información en galego, un caso denunciado pola Mesa. Desde esta organización dinican que “Grazas á resposta social após a denuncia feita pola Mesa, Allianz envía as súas desculpas. Esperamos que este tipo de situacións non se volvan producir. Usar o galego é un dereito que todas as compañías deberían garantir”.

A aseguradora Allianz, que se encarga entre outras moitas, do aseguramento obrigatorio da empresa Vitrasa, de servizo de autobuses en Vigo, “négase a darlle información a un avogado sobre un litixio dun cliente por solicitarlla en galego”. Esta foi a denuncia nas redes sociais feita pola Mesa pola Nornalización Lingüística, que lle lembrou a esa compañía “a obriga de respectar os dereitos lingüísticos da cidadanía galega non incumbe só ás administracións públicas, tamén as empresas privadas que prestan os seus servizos en Galiza”.

 

Allianz pide desculpas: “Temos un profundo respecto polos dereitos lingüísticos da...
comentarios