A identidade das augas

As garrafas de augas, envasadas en dous formatos, eran convites a visitar o Balneario, mais en 1877 disque en Mondariz xa engarrafaban un millóon ao ano; en 1914, a nova planta xa produce 10.000 garrafas diarias e en 1920 Vichy Catalán e Mondariz eran líderes en vendas de auga nos territorios do Estado español.
Ilustración de Manuel Alcázar para un cartaz de Augas de Mondariz.
photo_camera Ilustración de Manuel Alcázar para un cartaz de Augas de Mondariz.
Digámolo xa de entrada: o Balneario e as Augas de Mondariz foron a empresa que cultivou en maior medida a identidade corporativa na Galiza, mesmo até hoxe en día, atreveríame a dicir. Foi un factor…
 
Debes estar rexistrado para ler este contido
star
Poderás rexistrarte co teu correo. É rápido e gratis.
Precisa axuda? Envíanos un correo electrónico a [email protected].
Máis en Deseño
Comentarios